środa, 19 czerwca 2013

Szkocja& Warszawa - mix instagramowy

Mix zdjęć z ostatnich dni ze Szkocji i z Warszawy, która po raz kolejny skradła mi serce.
Pyrzowice
Moja Mała Myszka Olcia:*


Pierwszy lot Krzyska, ale to ja boje się najbardziej..
Szkocka tradycyjna moda
Cudowny Edynburg
Moje pisanie magisterski na czas ( deadline w Szkocji)
Ach te wystawy sklepowe...
Szkocka moda vintage
Panini - jedzone u przesympatycznej Polski 
Mój pierwszy raz z angielska fasolką:D

Gwiazdy internetu
Today I'm wearing
te kolorowe drzwi skradły...
Sosnowiec Główny - kierunek Warszawa ( czas przejazdu 2,35 minut!) I Love it!
Warszawa moja miłość i przepyszny drożdżowy placek

Lasagna ze szpinakiem warta grzechu!
Spotkanie na szczycie, czyli obiad z moim znajomym pisarzem:) 
kolejna warszawska przyjemność
Ulica Czartoryskiej, MOJEJ Czartoryskiej :)
Park Łazienkowski - maksymalny relaks
Spotkanie po latach, z najsympatyczniejsza  osobą na świecie, Alinka:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz